.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

måndag 7 februari 2011

En kärleksfull utmaning

Nu är det dags för Concept2:s årliga Alla Hjärtans Dag-utmaning. Mellan 9 och 14 februari ska du ro 14 000 meter. En liten lagom utmaning med mycket hjärta. För just denna utmaning skickar inte Concept2 ut något pris, men jag älskar hjärtefrågor!

Därför utmanar jag också er: Ro 14 000 meter mellan 9 och 14 februari, du behöver inte ro alla meter vid ett och samma tillfälle. Skicka sedan ditt resultat till mig (varldsrekordet@hotmail.com) senast 16 februari, tillsammans med några rader där du skriver vem du tillägnar dina meter och varför just den personen är värd 14 000 kärleksfulla meter. Mest hjärteknipande, värmande motivering vinner en liten överraskning.


Naturligtvis skickar du ditt resultat till Concept2 också och får ditt namn på deras hemsida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar