.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

söndag 18 april 2010

Dagen efter

Det är alltid skönt att klara av en milstolpe men ändå ha någonting att se fram emot. För jag ser verkligen fram emot världsrekordförsöket! Även om maratonet var tungt så var det en kul upplevelse som jag gärna gör om.

Under resen av april kommer jag att köra max 2 roddpass/vecka och utöver det köra löpning, gruppträning och styrka. I maj kommer de riktigt långa roddpassen att börja och för att behålla glöden laddar jag med andra adrenalinkickar. Ledorden den kommande tiden blir därför: "Träna, men kör det som känns kul för dagen." Det är "hej då" till de inrutade träningsrutinerna och "hej" till spontana infall. Äntligen!! Hoppas bara att jag inte får problem med att gå tillbaka till en inrutad vardag i maj....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar