.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

fredag 16 april 2010

Små stunder av glädje

Idag söker jag små stunder av glädje för att ladda mina mentala batterier inför imorgon. Jag har tagit emot ett stort leende från en främmande människa, varit tacksam för extra service från personen jag köpte kaffe av, njutit av några solstrålar, glatts åt ett sms med uppiggande budskap och värmts av att en vän ändrade sina planer för att lugna mig inför morgondagen. Det är stunderna som kommer ta mig igenom 42 195 meter.

2 kommentarer:

  1. Fy katten vad stolt jag blev över att du fixat det redan. Jag har mitt maraton pass framför mig. Har tänkt en halvmara nästa vecka och helmaran veckan därpå. Började själv ro i januari i år och mitt mål är att klippa miljonen så snart som möjligt och på kuppen gå ner i vikt. Såg att du var med i march madness. jag klarade inte utmaningen själv pga att jag inte kunde ro vid så många tillfällen som behövdes, men kom ändå upp i 200000 meter, inkl 2 halvmaror. Lycka till med ditt världsrekort. Jag kommer att följa dina framsteg. Hälsningar Anja

    SvaraRadera
  2. Tack! Kul att du också har fastnat på roddmaskinen =) Starkt jobbat att du ger dig på maratonet redan och att du kört ett antal halvmaror. Du kommer säkert klara din helmara med glans! Hör gärna av dig och berätta hur det gått!
    Hälsningar Annika

    SvaraRadera