.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

torsdag 15 april 2010

Nerver av....

Jag kommer ihåg min första mattetenta på Chalmers. Det var en 1-poängstenta och motsvarade en veckas plugg. Mina förberedelser inför denna första prövning var enorm, för jag hade en känsla av att om jag inte klarade tentan skulle jag inte heller klara utbildningen.

Samma känsla som jag hade inför mattetentan har jag nu. Det känns som att om jag inte klarar maratonet på lördag kommer jag inte heller att klara världsrekordet.

Förberedelserna är stora även den här gången. Jag har upplägget för hela loppet klart, jag har en lista på vad jag ska ta med mig, jag har testat ut vilken maskin jag ska köra på och jag har ny musik i mp3-spelaren. Jag är beredd.

Om du undrar så klarade jag den där första mattetentan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar