.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

lördag 3 april 2010

March Madness avklarad!

Som en av 819 tappra själar runt om i världen har jag nu ett bevis på att jag klarat Concept 2:s utmaning March Madness. Minimum var 25 pass under månaden med minst 5000 meter/pass, jag körde 28 pass och kom upp i totalt 230 106 meter. En del av passen var en del i min vanliga träning inför redordförsöket och de var betydligt längre än 5000 meter, annars hade jag inte nått upp i det meterantal jag till sist fick. Otroligt skönt att ha det avklarat även om det var en väldigt rolig utmaning! Nästa år får det bli den avancerade utmaningen med minst 10 000 meter.

Om du mot förmodan vill läsa någon annan träningsblogg än den här kan jag tipsa om Träningskompisen där en mängd intressanta bloggar finns samlade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar