.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

fredag 23 april 2010

Ett par gamla bekanta, del 2

Vi har inte haft en date på länge, mina löparskor och jag, men idag hade vi trots allt en ganska fin upplevelse tillsammans. Mellan hagel- och regnskurar tog vi oss ut för att erövra några kilometer asfalt.

Jag har aldrig haft lätt för löpträning och idag var inget undantag. Ändå var det någonting som var annorlunda. Löpningen kändes helt ok trots snålblåst och kastvindar från sjösidan. Istället var det en spännande utmaning att försöka hålla uppe tempot trots vinden.

Väl tillbaka kom belöningen i form av en stretch-stund i lä, med sol som letade sig fram mellan molnen och en otroligt vacker utsikt över sjön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar