.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

lördag 17 april 2010

Maratonrodden avklarad!

Jag klarade det! Jag körde ett maraton på roddmaskin och höll mig under 4 timmar som planerat. Sluttiden blev 3:51:37.4. Det var inte en dans på rosor och kommer antagligen att kännas i kroppen ett tag framöver. Men jag klarade det!! Ett extra stort tack till Hamid, Linda och Joel som kom förbi och peppade mig. Tack även till Campus 1477 som lät mig occupera en av deras maskiner och tack till min nya sponsor Izolde Image Intelligence som kom förbi i halvlek med ett sprillans nytt sponsoravtal.

2 kommentarer:

  1. Vilken sjukt rolig utmaning! Mycket imponerad. Jag höll på med rodd (på vatten) förut, då körde vi coopertest i roddmaskin regelbundet – och bara det var ju en pärs. Det är en alldeles fantastisk, förskräcklig maskin ...

    Lycka till med nästa mål, det går säkert som en dans :)

    SvaraRadera
  2. Tackar =) Visst väcker roddergometern hatkärlek, fast mest kärlek från min sida! Jag måste erkänna att ni på Fitness har ett litet finger med. I förra årets septembernummer fick jag kostråd från er, med lite omlagd kost slog resultaten i höjden och jag behövde se mig om efter större mål.... och fastnade för det här målet!

    SvaraRadera