.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

måndag 19 april 2010

Mat i stora lass

Tränar man mycket måste man äta mycket. Jag äter ungefär 6 ggr/dag och flertalet mål intas på jobbet. För få i mig tillräckligt lagar jag helst maten själv och tar med mig istället för att äta lunch ute. Därför kan en typisk laddning mat för dagen se ut som på bilden intill. Det saknas visserligen en bytta med sallad och ett par frukter, men annars är det allt utom frukost och middag. Jag lovar att det såg godare ut när allt väl kom upp på tallriken!

Nu kanske du tror att jag äter jättenyttigt hela tiden. Men nej, jag älskar skräpmat och ungefär en gång i veckan äter jag precis vad jag vill. Det resulterar allt som oftast i förtäring av kebab, pizza och smågodis. Jag säger bara: Ahlgrens salta bilar, vet inte vad jag gör när de går ur sortimentet! Kan man bunkra smågodis?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar