.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 13 april 2010

Ur led är tiden

Hur hinner du med? Det är den vanligaste frågan folk ställer till mig när de hör om min träning. Svaret är planering. För mig, som egentligen älskar spontanitet, har vägen till ett planerat liv varit svår. Sakta men säkert har jag ändå börjat acceptera att planering är en ganska skön grej. Det är underbart att ha ett träningsupplägg så att jag vet vilket sort pass jag ska köra. Det är till och med nästan ok att ha en veckomatsedel och storhandla en gång i veckan.

Men ibland har jag svårt att få tiden att räcka till trots ett ganska planerat liv. Av den anledningen blev det träning på gamla gymmet idag, ett lugnt 45 min pass @MP. På grund av tidspussel blir det antagligen träning på gamla gymmet även imorgon. För pussla måste man göra varje dag trots planering. Idag blev det pusslande för att göra plats till middag och biobesök med kompisar. Nä, träning är inte det enda som upptar min fritid.... även om det ibland verkar så ;)

Jag höll på att glömma: Förlåt till alla er som fått stå och vänta på mig när jag är sen, jag är en tidsoptimist men älskar er för att ni tycker att jag är värd att vänta på!

2 kommentarer:

  1. Tidsoptimist kan man lugnt säga :)
    och ja, du är värd att vänta på. En planeringsfreak som jag har tom börjat planera in att du är sen =)

    SvaraRadera
  2. Då är det nästan "tur" att jag är konsekvent sen ;)

    SvaraRadera