.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

torsdag 27 januari 2011

Ett långsamt farväl

De har varit mina kära vänner under nästan 10 år och vi har upplevt mycket tillsammans. Vi är bekväma med varandra, vet var vi har varandra och har aldrig tillfogad varandra smärta. Enkelt förklarat har vi passat ihop från dag 1, antagligen för att en gemensam vän introducerade oss och trodde att vi skulle fungera bra ihop. Hon hade verkligen rätt. Till sist har jag ändå insett att jag måste byta ut dem, mina spinningskor. Skruvarna har rostat fast och jag hade behövt göra en mindre justering av inställningen. Så tyvärr, det måste bytas ut. Det kommer bli ett sorgligt farväl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar