.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

måndag 17 januari 2011

The Gym!

Följer du någon tv-serie? Jag har inte tid att titta på tv längre. Istället är jag glad över att den nya säsongen av The Gym har satt igång. Det är en dramakomedi som nu är inne på säsong 5, en exklusiv serie som endast finns på stället där jag tränar.

Gymmet är som en egen liten minivärld med människor du träffar flera gånger i veckan men egentligen inte vet någonting om. Du har ingen aning om vad killen i det vita linnet sysslar med när han inte tränar, men du vet att han är grymt bra på att göra chins. Eller tjejen med sminket, varför ser hon alltid så ledsen ut? För att inte tala om killen som äntligen blivit ihop med den där tjejen, hon som varit intresserad av honom i evigheter och ändrade sina träningstider för att träffa på honom oftare. Hur ska det gå för alla?

Snart sätter mina långpass på roddmaskinen igång igen. Då kommer historierna att rullas upp nere på golvet igen. Tills dess nöjer jag mig med glimtarna, små previews. Och förlåt för att jag tjuvkikar på era liv, men jag misstänker att ni ibland tjuvkikar på mitt...

1 kommentar: