.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 11 januari 2011

Tack SJ

Vanligtvis är inte SJ och Banverket mina favoriter. Att jag går in på SJ:s hemsida nästan varje dag beror inte på att jag tycker att de är så himla bra, det beror på att jag besöker deras restidsgarantisida. För någon dag sedan skrev Träningsglädje om sitt tunnelbanehat. Jag skulle inte gå så långt som att säga att jag hatar SJ och Banverket, men de är som sagt inte några som hamnar på min favoritlista.

Förutom igår. Tåget hem var försenat med en timme vilket gjorde att det inte fanns tid nog för mig att köra mitt planerade 80-minuters roddpass. Istället blev det ett styrketräningspass. Det visade sig bli ett otroligt skönt pass! Det kändes så bra att luffsa runt där på gymmet utan en strukturerad plan, bara köra det jag hade lust till. Jag tror helt klart att den bästa träningen ibland är den oplanerade träningen, speciellt för ett planeringsfreak som jag. Så tack SJ för att tåget var försenat igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar