.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

onsdag 12 januari 2011

Hög på endorfiner

Eftersom jag inte kan gå på min favoritinstruktörs spinningpass (hon jobbar på ett annat gym än det jag tränar på) försöker jag hitta ett substitut. Att våga testa nytt kan ibland vara ett rent lyckokast, eller som i mitt fall ett lyckopiller. Passet som jag hamnade på var underbart! Musiken var helt perfekt och instruktörern var otroligt peppande. På mitt träningsställe brukar instruktörerna ha svårt att få gensvar från deltagarna, men den här instruktörern fick liv i oss stackare som stapplat iväg på hala vägar för att ta oss till passet 20.00. Inför sista låten ropade hon: "Ska vi köra?" och vi skrek tillbaka "JAAAAAAAAA". Det är vad jag kallar bra träning!


Man kan bli riktigt glad av spinning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar