.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

söndag 2 januari 2011

Ett sprillans nytt år

"Det är bara bra att alla inte är lika bra på allt. Tänk om alla skulle springa milen på 40 min, då skulle det inte vara något speciellt med att göra det. Du är bra på andra saker." säger P när jag klagar på att jag är så fruktansvärt långsam när jag springer.

Lite så är det med det mesta. Om allt var toppen hela tiden skulle vi inte kunna uppskatta det, vi behöver helt enkelt dalarna för att kunna uppskatta topparna. Förutom att jag slog ett världsrekord var 2010 ett ganska kasst år. Jag försöker se det positiva i det: om 2010 inte hade varit ett så dåligt år skulle jag kanske inte uppskatta allt fantastiskt som 2011 har att erbjuda. För än så länge är 2011 ett fantastiskt år, jag håller tummarna för att det förblir så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar