.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

torsdag 13 januari 2011

Truly, madly, deeply

Jag har tänkt på den många gånger idag. Godispåsen som står längst upp i skafferiet och väntar på att det ska bli lördag. Eller, det är mest jag som väntar på att det ska bli lördag. Då kommer påsen inte ha en chans att komma undan! Jag äter onyttigt någon dag i veckan och väljer att inte säga att jag "unnar" mig det. Om jag inte fick ha mina onyttighetsstunder skulle jag bli knäpp och inte kunna tänka på annat än godis. Så egentligen är de där stunderna ganska nyttiga.

Vet du förresten om att man kan skicka godisogram?
Ohhh, den är god och lätt beroendeframkallande. Tack Malaco för lån av bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar