.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

onsdag 26 januari 2011

Jag skulle kanske...

För mindre än 5 minuter sedan fick jag tack vare MarathonMias blogg reda på att det finns något så fantastiskt som tävlingen Fotrally. Tävligen går helt enkelt ut på att den som orkar gå längst vinner. Mia vann tävlingen förra året efter att ha gått utan uppehåll i 29 timmar och 58 minuter. En stark bedrift! Nu råkar 32 timmar vara min magiska gräns, det var den tiden jag ville uppnå när jag slog världsrekordet.

Vid det här laget har du kanske gissat dig till att jag funderar på att ställa upp i Fotrally 2011? Det känns väldigt, väldigt lockande och jag har nästan redan bestämt mig för att ställa upp...

4 kommentarer:

  1. jag som gillar sånt som är galet säger: do it! :)

    SvaraRadera
  2. Magkänslan har redan ställt in sig på att jag ska köra, men jag ska ändå låta tanken sjunka in en vecka för att se om det känns lika spännande om en vecka =)

    SvaraRadera
  3. Mäe... du har ju inte anmält dig än?

    SvaraRadera
  4. Nää.... jag har ju inte det.... Men Pontus, din kommentar var kanske den spark i baken som behöver för att komma till skott =)

    SvaraRadera