.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

fredag 7 januari 2011

Ett riktigt häftigt träningsställe!

Har du vägarna förbi Uppsala föreslår jag att du tittar in på någon av Campus1477:s anläggningar. De drivs av Studenthälsan och är minst sagt innovativa och nytänka när det gäller träning. På vårschemat hittar du, vid sidan av klassiker som pump, step och spinning, spännande pass som Ass`n Abs, Grounding, Löpakademi, Kettlebell och Lexercise. Under januari får du dessutom möjlighet att testa på träningen gratis i en hel vecka!

Själv kommer jag lämna mitt gamla vanliga träningsställe för att testa alla kul grejer på Campus. Ett måste är spinningpasset på lördagar kl. 10.30. Det leds av Linda Sandin som enligt mig är Sveriges bästa spinninginstruktör! Med grymt bra musik och upplägg, en otrolig utstrålning och peppning får hon 55 minuter av stenhård spinning att flyga iväg!

Linda, en superbra instruktör som är lika inspirerande som hon är hård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar