.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 25 januari 2011

Härlig träningsvärk

Musklerna känns lite behagligt slöa när jag slirar runt på kullerstenarna i Gamla Stan inför ett fotouppdrag. Jag har en behaglig träningsvärk, du vet, av den där sorten då det inte gör så ont att man inte vill röra sig utan istället känner "ahhh, jag körde tungt igår och min kropp gillade det!".

Även om min plan inte omfattar ökning av styrka den här månaden är jag lite stolt över att jag blivit starkare. Mest stolt är jag över att jag äntligen kommit över en spärr och vågar lyfta tyngre. Jag betraktar mig själv uthållig med ganska svag, någonting som det håller på att bli ändring på. Under våren ska jag bli uthållig och stark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar